سفارش تبلیغ
صبا ویژن

.:مرکز آموزش مجازی جاسوسی:.

مقدمه

مقدمه

امروزه جنگ تسلیحاتی به جنگ نرم و اطلاعاتی تبدیل شده است منظور از جنگ اطلاعاتی بدست آوردن غیر قانونی اطلاعات سری و محرمانه یک گروه ، سازمان و یا کشور (در این جا این گروه ، سازمان و کشور ها را به عنوان هدف می شناسیم ) می باشد . این اطلاعات می تواند شامل اطلاعات تسلیحاتی ، منابع و نیروی انسانی ، نقشه های نظامی ، نقشه های ساخت تسلیحات ، اطلاعات محرمانه و شخصی سران هدف ، گفتگو های محرمانه سران ، فرماندهان و رئیسان جمهور با خطوط مخابراطی و برنامه های آموزشی و مانوری نیرو ها و ... باشد .

با بدست آوردن این اطلاعات میتوان علیه هدف برنامه ریزی کرده و اقدانات مورد نیاز را انجام داد . به همین منظور کشور های قدرت مند اقدام به بوجود آوردن سازمان های جاسوسی و تروریستی کرده اند که میتوان به سازمان اطلاعات و جاسوسی ایالات متحده (CIA) و سرویس اطلاعاتی و جاسوسی انگلستان (mi 6) و سرویس جا سوسی تروریستی رژیم اشغالگر قدس ،اسرائیل ( موصاد ) اشاره کرد که بعد ها توضیحات بیشتری را خواهیم داد .

برای مقابله بااین حملات اطلاعاتی و سازمان یافته کشور ها اقدام به تشکیل سازمان ها و نهاد های ضد اطلاعاتی نموده اند که در ایران این وظیفه را وزارت اطلاعات بر عهده دارد . در این وبلاگ به بررسی و آموزش راهکارهای غیر فانونی به دست آوردن اطلاعات محرمانه و انتقال وجابجایی آن ها می پردازیم .